Zvonící telefony jsou peníze

IMG_6985

Ilustrační foto

Zvonící telefony ve vaší praxi jsou výsledkem vaší dosavadní práce (reklama per-huba vašich spokojených pacientů) a dále výsledkem vašich investic do marketingu. Zlepšením komunikace po telefonu lze docílit většího objemu konzultací a operací. Konkurovat lepšími službami je efektivnějsí než cenou. Kvalita operatéra je pouze jedním z faktorů, které ovlivňují celkovou spokojenost pacienta.

Schopná asistentka či komunikativní a empatická asistentka či sestřička je řešením. Uvědomte si, že ona je (či recepce na větších pracovištích) článek v řetězu mezi potenciálním pacientem „na internetu“ a potenciálním pacientem na konzultaci ve vaší ordinaci. Ten kdo u vás zvedá telefony by měl být na telefonu příjemný a ochotný. Např. na otázku „…a jaká jsou rizika operace očních víček“ je špatné odpovědět podívejte se na naše webové stránky. Potenciálnímu pacientovi je nutné ukázat přívětivost tak, aby nabyl jistoty, že vaše pracoviště je příjemné a sestřičky ochotné.

Estheticon CXO and Founder

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*