Pozitivní dopad negativních hodnocení lékařů

faceliftChcete-li, aby pozitivní hodnocení byla důvěryhodná, potřebujete negativní hodnocení. Pacienti více důvěřují hodnocením, pokud jsou mezi nimi i některá hodnocení úplně či částečně negativní. Nejlepších výsledků dosáhnete, budete-li žádat o hodnocení všechny své pacienty. Pár negativních utopíte v moři pozitivních.

Pacienti jsou schopni rozlišit podvodná hodnocení, která si píší některé kliniky či lékaři. Existují jisté rysy hodnocení, které pacienti (vědomě či podvědomě) vnímají. Úvahu nad tím, jak uživatelé rozpoznávají falešná hodnocení  před časem publikoval The New York Times. Pokud si někdo myslí, že uživatelé ošálí, když si nechá psát falešné recenze, tak je na omylu. Hlavním smyslem hodnocení je umožnit jejich autorům – spokojeným pacientům komunikovat s potenciálními pacienty.

Pacienti se ve finále rozhodují podle zkušeností/hodnocení/doporučení na internetu, kterým se rozhodnou (vědomě či podvědomě) věřit. Více info viz: (Blemish Effect: The positive effect of negative information)

Závěr:

Většina vašich pacientů je s vašimi službami spokojená. Všechny pacienty které operujete, je vhodné žádat o hodnocení. Občasné negativní hodnocení není něco co Vám může zásadně uškodit. Mírně negativní hodnocení či hodnocení některého aspektu operace je naopak pozitivní, máte-li dost dalších pozitivních hodnocení. Hezká ukázka je testemoniál pacientky prim. MUDr. Záruby.

Estheticon CXO and Founder

Komentáře
  1. Tomas Smetka napsal:

    Dobrý den.
    Pěkný článek. Zajímal by mě Váš názor na následující – v Čechách se obecně hodnocení firem např. na Google / firmy.cz příliš nepoužívá. Nevíte jak k němu lidé přistupují v ostatních zemích – speciálně v USA?

    Děkuji

    • Pavel Hilbert napsal:

      Dobrý den,
      v zahraničí a v USA jsou review firem, služeb či produktů velmi populární. Služby jako yelp.com, tripadvisor.com či portály pro hodnocení lékařů jsou velmi vyhledávané. Lidé v USA hledají nejvíce 1. hodnocení restaurací, 2. hodnocení lékařů, 3. hodnocení hotelů/ubytování

  2. leni44 napsal:

    v cechach je zakoreneny zvyk ze kdyz je neco dobre tak to vetsina lidi bere jako standard a kdyz je neco prumerne nebo spatne tak si stezuji – a podle toho vypadaji hodnoceni lekaru i ostatnich sluzeb. pomalu se to zacina menit ale vetsina hodnoceni je opravdu pouze negativnich…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*