Jak dlouho se pacienti rozhodují?

Je dobře, že operace nosu není spontánní koupí kabelky na jednu sezónu. Pacienti se o zákrocích estetické plastické chirurgie rozhodují léta. Podle průzkumu Dgapc.de se déle než 1 rok rozhoduje 85,6 % žen. Dlouhá doba rozhodování má dalekosáhlé dopady.

 

 

Budou hledat dál

Během měsíců a let, kdy se pacienti rozhodují, získávají informace z různých zdrojů. Ptají se přátel, opakovaně hledají na internetu, přečtou si možná článek v časopisu, podívají se na video na internetu, všimnou si billboardu, podívají se na vaše www, ptají se v diskuzích, hledají zkušenosti Vašich pacientů. Všechny tyto zdroje informací ovlivní, zda k Vám nakonec přijdou na konzultaci, zda si získáte jejich primární důvěru. Pryč je doba, kdy stačilo doporučení od známé, našli Váš telefon ve Zlatých stránkách a přišli. Dneska si Vás budou googlovat a na první stránce výsledků vyhledávání je výsledků hledání 10. To že najdou vaše www nestačí. Budou hledat dál. Informace o Vás z nezávislých zdrojů a často i reálné zkušenosti Vašich pacientů.

Teď to pak ono

Jaké informace pacienti hledají? Záleží na tom, v jaké rozhodovací fázi jsou. Pacienti prochází skrz jednotlivé fáze od odmítání estetické plastické chirurgie, přes strach, pochyby a konečně k naději, výběru plastického chirurga a operaci.

Kdy jde o vás

Ve většině fází hledají pacienti informace o zákroku a informace o lékaři. Nechtějí Vás kontaktovat, nejsou na to připraveni. Bohužel tento fakt většinou nereflektují marketingové strategie agentur, které pro lékaře pracují. Zároveň je často mylně interpretován dopad marketingových aktivit. To, že Vás pacient kontaktuje poté, co klikne na určitou reklamu, neznamená, že tato reklama sama o sobě pacienta přivedla. Realita je taková, že různé informace z různých zdrojů během dlouhé doby zapříčiní to, že Vás pacient chce kontaktovat.

Zkratky nefungují

Pokud budete přemýšlet o tom, co dělat, abyste měli více pacientů, pamatujte, že se pacienti rozhodují dlouho, hledají spoustu informací o lékaři i zákroku a informace si ověřují z různých zdrojů. Edukací pacientů prostřednictvím publikování informací na internetu můžete vylepšit svoje renomé. Pokud umožníte Vašim pacientům podělit se o jejich zkušenosti s Vámi, budete důvěryhodnější pro ostatní pacienty.

Estheticon CXO and Founder

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*